دنيا
درهم و برهم
 
 
شنبه 7 مرداد 1391برچسب:خبرهاي داغ, :: 14:18 ::  نويسنده : m

از جمله افرادی که در مراسم تشییع مادر مجيد صالحي حضور داشتند میتوان به : حسین یار یار مدیر عامل باشگاه هنرمندان ، جواد نکونام  ، علی صالحی ، هدایت هاشمی ، امیر جعفری ، امیر نوری ، علی کاظمی ، محمد رضا مهدوی ، عارف لرستانی ، هومن جوادی ، ارسلان قاسمی ، مهدی بی باک ، جواد عزتي و همسرش ، مهدی گلستانیان ، حمید ثنایی، سعید آقاخانی – محسن مقدم – مصطفی راد – علیرضا مسعودی – محمد رضا فاضلی – مجید شهریاری – مهرداد میناوند – سهراب بختیاری زاده  و… اشاره کرد.
 

مراسم خاکسپاری مادر مرحومه ی مجید صالحی ساعت ده صبح دیروز (سه شنبه سوم مرداد) در بهشت زهرا انجام گرفت و در قطعه ۳۶ به خاک سپرده شد.



چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:خبرهاي داغ, :: 12:33 ::  نويسنده : m

ایرج قادری بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سینمای ایران پس از یک دوره طولانی جدال با سرطان برای همیشه چشم‌هایش را به روی زندگی بست.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:خبرهاي داغ, :: 12:30 ::  نويسنده : m

فیلم سینمایی "شبکه" ساخته مرحوم ایرج قادری از 27 اردیبهشت ماه اکران عمومی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم که پخش آن برعهده هدایت فیلم است از روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در گروه سینمایی قدس به روی پرده می رود.

"شبکه" درباره انتشار فیلم‌های خصوصی افراد است و اتفاقاتی پیرامون این موضوع را به تصویر می‌‌کشد. فیلمنامه "شبکه" را عبدالرضا منجزی نوشته است.

نیما شاهرخشاهی، ماه‌چهره خلیلی، امیرعلی رنجبر، افسانه پاکرو، اکبر عبدی، ایرج قادری، سیروس گرجستانی، مجید مشیری، الیزابت امینی، میرطاهر مظلومی، مریم امیرجلالی و عباس امیری بازیگران "شبکه" هستند.

عوامل تولید "شبکه" با نام قبلی "مصادره" عبارتند از مدیر فیلمبرداری: فرج حیدری، صدابردار: بابک اخوان، طراح صحنه و لباس: نوید فرح‌‌مرزی، طراح چهره‌پردازی: مهین نویدی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سوسن دین‌محمد، تهیه‌کننده: حبیب اسماعیلی

برگرفته از مهر نيوز



چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:خبرهاي داغ, :: 12:20 ::  نويسنده : m

جشن شب بازیگر خانه تئاتر شنبه شب(16 ارديبهشت91) با حضور جمعی از هنرمندان در محل سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.



پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:سينمايي زنان ونوسي مردان مريخي, :: 11:33 ::  نويسنده : m

«زنان ونوسی مردان مریخی» به کارگردانی کاظم راست گفتار با دراختیار داشتن ۲۳ سینما در تهران به فروش ۳۳۰ میلیونی دست یافته است. این فیلم ۱۸۰ میلیون تومان نیز در شهرستان‌ها فروش داشته است و با این حساب فروش این فیلم پس از سه هفته نمایش به حدود ۵۱۰ میلیون تومان رسیده است.

 
در فیلم سینمایی «زنان ونوسی، مردان مریخی» امین حیایی، بهاره رهنما، شیلا خداداد، ‌ امیرحسین رستمی، سحر زکریا و شراره رخام بازی می‌کنند و داستان درباره مهندس جوانی به نام سعید است که مقدار زیادی پول قرض می‌گیرد تا همسرش را برای اسکی به فرانسه بفرستد. زمان اسکی همسر مرد یخ می‌زند و...
 
عکس از فیلم «زنان ونوسی مردان مریخی» که ندیده بودید!! www.TAFRIHI.com
 
گزارش تصویری: فیلم زنان ونوسی مردان مریخی www.TAFRIHI.com

 

عکس از فیلم «زنان ونوسی مردان مریخی» که ندیده بودید!! www.TAFRIHI.com

 

عکس از فیلم «زنان ونوسی مردان مریخی» که ندیده بودید!! www.TAFRIHI.com

 

زنان ونوسی مردان مریخی

 

بهاره رهنما

 

عکس از فیلم «زنان ونوسی مردان مریخی» که ندیده بودید!! www.TAFRIHI.com



پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:خبرهاي داغ, :: 18:41 ::  نويسنده : m

«علی صادقی» با ایفای نقشی متفاوت در «آدم آهنی» به‌كارگردانی رحیم بهبودی‌فر جلوی دوربین این فیلم رفت.
 به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، تصویربرداری «آدم آهنی» اواخر هفته گذشته (چهارشنبه 16 شهریورماه) در لوكیشن خیابان گلابدره منطقه دربند كلید خورد وگروه تا اواسط هفته جاری در این محل مستقر خواهند بود.
بنا بر این گزارش، این فیلم در ژانر كودك و با فضایی تخیلی و كمدی تولید می‌شود و از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای وسیع و خاصی در آن بهره گرفته می‌شود و با هدف آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای و آگاه‌سازی درباره عواقب این گونه سرگرمی‌ها تولید می‌شود .

 
 
 

 


ادامه مطلب ...


پوریا پورسرخ، دانیال عبادی، میلاد کیمرام و مهدی ماهانی از جمله هنرمندانی بودند که برای کنسرت احسان حق‌شناس به اریکه ایرانیان رفتند.
احسان حق شناس خواننده آلبوم «تیک تیک» ۱۰ شهریوماه برای اولین بار در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه رفت. به نقل از موسیقی ما این کنسرت با استقبال بسیار خوبی همراه بود.

حق‌شناس در این کنسرت ۱۴ قطعه را برای حضار اجرا کرد که از آن جمله می‌توان به «تیک تیک»، «احساس تو»، «هوا گرمه (دوبار)»، «ای وای قلبم» (دوبار) ، «تا دریا»، «منو ببخش»، «تقدیر» و …اشاره کرد.

نوازندگان گروه عبارت بودند از احسان شفیعی (پرکاشن)، امین آرمین (فلوت)، میلاد فاضلی (کیبورد)، رامین مظاهری (گیتار اسپانیش)، آرمین شریف پور (درامز)، سعید حسن زاده (سرپرست گروه و گیتار بیس) و شروین موسی( گیتار الکتریک).
دانیال عبادی که سابقه بازی در آثاری همچون «غیر منتظره» و «یکی از ما دو نفر» را دارد، از جمله میهمانان این کنسرت بود.

حضور پوریا پورسرخ و میلاد کی‌مرام در کنسرت حق شناس از جمله حاشیه‌های مربوط به این کنسرت بود.

سیاوش خیرابی دیگر بازیگری بود که در این کنسرت حاضر شده بود.



نمی خواهم مخاطب «ماه عسل» را پیش بینی كند
 احسان علیخانی، مجری جوان، مسلط، صمیمی و پرتحرك این سال‌های تلویزیون است كه توانسته اجراهایی به‌یاد‌ماندنی داشته باشد.
 علیخانى را سال‏هاست در ایام ماه رمضان در شبكه 3 مى‏بینیم و دقایق پایانى روزه‏هایمان را با او سپرى مى‏كنیم.
برنامه ماه عسل با اجرا و تهیه‌كنندگی احسان علیخانی با پرداختن به سوژه‌های خاص امسال از شبكه 3 روی آنتن می‌رود.
همان‌طور كه می‌دانید برنامه‏سازى براى این دقایق، به دلایل بسیار به ظرافت احتیاج دارد چرا كه مخاطب قرار است پس از ساعت‏ها روزه‏دارى به تماشای برنامه‌ای بنشیند كه برایش جذاب و دیدنی باشد.
در هر قسمت از برنامه 2 مهمان دعوت می‌شوند و داستان زندگی‌شان را بیان می‌كنند. علیخانی امسال با اجرای خوب و انتخاب مهمانان توانسته بخش زیادی از هموطنان را همراه برنامه ماه عسل كند.
برنامه‌هایی كه به صورت گفت‌وگو محور است، نیاز به پیش تولید دارد؟



ادامه مطلب ...


 

 



پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:خبرهاي داغ, :: 13:36 ::  نويسنده : m

 

 

 

 

((ورود آقايان ممنوع))فيلمي است كه به كارگرداني رامبد جوان طي ماه اخير در سينماهاي كشور اكران و با استقبال خوبي هم مواجه شد،فيلمي كه در جشنواره فجر سال گذشته ،((ويشكا آسايش ))به خاطر بازي در آن سيمرغ بلورين جشنواره را به دست آورد. علي سرتيپي تهيه كننده فيلم خبر مي دهد كه قرار است همان تيم فيلمنامه نويس قبلي قسمت دوم اين فيلم را هم بنويسند. سهراب و پيمان قاسم خاني هم اكنون در حال نگارش فيلمنامه هستند و به دليل وسواس زيادشان كمي اين مرحله طولاني شده است.

وي اشاره كرد بازيگران اين فيلم هم همان بازيگران قبلي هستند و بازيگران اصلي تغييري نخواهند كرد اما با توجه به فيلمنامه احتمالا باز هم از بازيگران ديگري براي اين پروژه استفاده كرد ...گفتني است رضا عطاران و ويشكا آسايش نقش هاي اصلي اين فيلم را بر عهده دارند.

 

 



پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:خبرهاي داغ, :: 13:33 ::  نويسنده : m

 

 

 

 

گوهر خانم در ماهي خانم

بيژن بيرنگ كه اين روزها بفرماييد شام او خبر ساز شده است بي سرو صدا در حال ساخت سريال جديدش با عنوان ماهي خانم به تهيه كنندگي مهران رسام است.اين سريال داستان يك مادر و فرزند در دوران جنگ است كه در سكوت خبري 7-8ماه پيش كليد خورده است و گوهر خيرانديش نقش اصلي آن يعني ماهي خانم را ايفا مي كند. در كنار وي لاله اسكندري ،سياوش خيرابي و صادق هاتفي ايفاگر نقش هاي اصلي هستند.اين مجموعه 17 قسمتي كه براي پخش از شبكه دوم تصويربرداري مي شود به احتمال زياد پاييز امسال روي آنتن خواهد رفت.

 



پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:سينمايي ورود آقايان ممنوع, :: 13:22 ::  نويسنده : m

همه بازیگران فیلم «‌ورود آقایان ممنوع» رامبد جوان!! (+عکس)

بهاره رهنما
یک معلم ادبیات که یک جورهایی با چهار دانش آموز شر مدرسه همدستی می‌کند. در واقع بین بچه‌ها و خانم معلم ادبیات یک راز بزرگ وجود دارد.

 

پگاه آهنگرانی



ادامه مطلب ...


 

ادامه را هم ببينيد



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:سقوط یک فرشته(گالری عکس), :: 10:54 ::  نويسنده : m

حتما ادامه عكس ها رو هم ببينيد.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 27 تير 1390برچسب:خبرهای داغ, :: 11:42 ::  نويسنده : m

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون چندی پیش خیلی بی سر و صدا به خانه بخت رفت و زندگی مشترکش را آغاز کرد .گویا همسر لاله اسکندری در عرصه هنر فعالیتی ندارد و شغلش آزاد است .اسکندری متولد1354 است.به هر حال به او برای آغاز زندگی مشترکش تبریک می گوییم.



در این سریال تکیه بر باد بازیگرانی همچون:فرامرز قریبیان، مهدی فخیم‌زاده، اشکان خطیبی، افسانه پاکرو، شهرام عبدلی، بهزاد خداویسی، شراره دولت‌آبادی، گلاره عباسی، نگین معتضدی، محمد عمرانی، رضا مولایی، جواد زیتونی، شهره سلطانی، سعید رضایی و ….به ایفای نقش پرداخته اند.

 عکس   عکسهای سریال تکیه بر باد ویژه ماه مبارک رمضان سال 90

 عکس   عکسهای سریال تکیه بر باد ویژه ماه مبارک رمضان سال 90

 عکس   عکسهای سریال تکیه بر باد ویژه ماه مبارک رمضان سال 90

 عکس   عکسهای سریال تکیه بر باد ویژه ماه مبارک رمضان سال 90

به گزارش خبرهای دریافتی, بیش از ۳۰ درصد از تصویربرداری سریال تکیه برباد(عطر باران) به کارگردانی محمود معظمی انجام شده است.
در ابتدای ساخت نام این سریال عطر باران بود ولی به دلایلی به تکیه بر باد تغییر نام داد.
سریال تکیه برباد از سریال های ویژه ماه مبارک رمضان می باشد که برای شبکه تهران در دست ساخت است و در زمان پخش همزمان از تمامی شبکه های استانی نیز پخش خواهد شد.
در سریال ۳۰ قسمتی تکیه بر باد بازیگانی همچون:فرامرز قریبیان,مهدی فخیم زاده,افسانه پاکرو,شهرام عبدلی و…به ایفای نقش پرداخته اند.
این سریال از جمله مجموعه های پرستاره ماه مبارک رمضان است که در ادامه ساخت بازیگران جدیدی نیز به لیست عوامل اضافه خواهند شد



سه شنبه 14 تير 1390برچسب:سریال کمدی سه پنج دو, :: 18:0 ::  نويسنده : m

داستان این مجموعه که نام آن روشی در چینش بازیکنان فوتبال است ، درباره یک خانواده است ، ماشاالله خان بزرگ خاندان سوری پس از مرگ همه ثروت خود را به برادر زاده‌ اش حشمت خان می‌ بخشد و حشمت خان و خانواده‌ اش که بیش از این یک زندگی معمولی داشتند ، تصمیم می‌ گیرند با خرید باشگاه ورزشی تحولی بزرگ در زندگی خود ایجاد کنند ، غافل از اینکه …

در این سریال بازیگرانی چون امیرحسین رستمی ، علی اشکان ، فرهاد آئیش ، شهره لرستانی ، رضا رویگری ، سیاوش خیرابی ، رامین ‌ناصر نصیر ، مریم خدا رحمی ، حامد کیازال و …. حضور دارند.

در زیر عکس هایی از این مجموعه مشاهده خواهید کرد.

2

3

4

 



 

نام و نام خانوادگی : حسن جوهرچی

تاریخ تولد :  ۶ مرداد ۱۳۴۷

محل تولد : تهران

……………………………..

حسن جوهرچی در کودکی در میدان خراسان تهران زندگی کرد .

۳  برادر و یک خواهر دارد و فرزند چهارم خانواده است .

همسر وی “مهناز بیات” ، چهره پرداز می باشد. وی لیسانس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.  همچنین دارای تحصیلات ناتمام در زمینه عکاسی در دانشگاه هنر است . بازی در سینما را در سال ۱۳۶۷ با ” فیل در تاریکی” که بعد از پانزده سال کامل شد شروع کرد. او سال ۶۸ با خانم مهناز بیات ازدواج کرده است و ما حصل این ازدواج دختری است ۱۲ ساله به نام آوا و پسری ۸ساله به نام علی.  آغاز جدی بازیگری او در سینما از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام “برخورد” به کارگردانی “سیروس الوند”  بود. وی  با مجموعه تلویزیونی موفق در پناه تو به شهرت رسید. آخرین مجموعه تلویزیونی او که در حال پخش می باشد سریال سراب است!

بازیگر :

*  قلب تقسیم شده (حسین قناعت -۱۳۸۵)

*  هویت پنهان(مهدی ودادی – ۱۳۸۵)

*  آبی (حمید لبخنده – ۱۳۷۹)



ادامه مطلب ...


حدیث میر امینی متولد ۶۷ است و در رشته ی نمایش تحصیل کرده است از این رو باید او را تنها دختری دانست که در این سریال در رشته مرتبط با کارش تحصیل کرده است .

 

.

 او فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگتر از خود هم دارد . رنگ قرمز رنگ مورد علاقه ی حدیث میر امینی است و به غذاهای ایتالیایی هم علاقه فراوان دارد. بازیگر مورد علاقه ی خارجی او رابرت دنیرو است. تفریح مورد علاقه ی میر امینی فبلم دیدن و ورزش کردن است . و این بازیگر شنا را یشتر از هر ورزش دیگری دوست دارد او عاشق سینما است و دوست دارد در این عرصه بسیار موفق تر از تلویزیون باشد. او به سهیلی زاده و مهران مهام علاقه ی زیادی دارد و معتقد است آنها به او کمک زیادی کرده اند.

عکس های جدید از حدیث میرامینی+بیوگرافی



سه شنبه 14 تير 1390برچسب:سریال سراب, :: 10:10 ::  نويسنده : m

این سریال در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش از شبکه اول سیما در حال ساخت می باشد.
داستان سریال سراب در مورد حمید دانشجوی ممتاز رشته برق در یکی از دانشگاه‌های معتبر است که با تعدادی از دوستانش روی یک پروژه علمی مهم تحقیق می‌کنند. با وجود آن که این پروژه علمی مهم و بسیار قابل ملاحظه است اما تعدادی از مسوولان آنچنان که باید حمید و دوستانش را حمایت نمی‌کنند. همین موضوع باعث بروز اختلافاتی بین حمید و دوستانش می‌شود و در این میان حادثه‌ای ناخواسته همه معادلات را به هم می‌ریزد.
در سریال سراب بازیگرانی همچون:حسن جوهرچی، پندار اکبری، حدیث میرامینی، محمد مختاری، آرش تاج، حمیدرضا محمدی، سولماز حصاری، فرداد صفاخو، علی زندی و لیدا عباسی به ایفای نقش می پردازند.

عكس هاي جدید سریال سراب از شبکه 3

 



دو شنبه 13 تير 1390برچسب:بیو گرافی بهنوش طباطبایی, :: 17:48 ::  نويسنده : m

بیوگرافی بهنوش طباطبائی :

متولد 1360
مدرک تحصیلی: لیسانس کامپیوتر
گذراندن یک دوره در کلاس های بازیگری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران

مجموعه آثار:

- پسران آجری (مجید قاری زاده، 1385)
- مصائب دوشیزه (مسعود اطیابی، 1385)
- کلاغ پر (شهرام شاه حسینی، 1386)

مجموعه های تلویزیونی:
- کوی دامون
- مسافری از هند (قاسم جعفری، 1382)
عشق گمشده (1384)

 



دو شنبه 13 تير 1390برچسب:خبرهای داغ, :: 11:44 ::  نويسنده : m

ازدواج داغ سينمايي
هم مهدي پاکدل را مي شناسيد و هم بهنوش طباطبايي را دو بازيگري که در سالهاي اخير در عرصه سريالهاي تلويزيوني بسيار پرکار بوده اند، آنها چندي پيش از نوروز نود به عقد يکديگر در آمده اند و در ارديبهشت ماه زندگي زناشويي خود را آغاز کرده اند.ما هم به اين زوج سينمايي تبريک مي گوييم .  عکس   عکسهای بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل در لباس عروس و دامادی           



دو شنبه 13 تير 1390برچسب:بیو گرافی مهدی پاکدل, :: 11:40 ::  نويسنده : m

بیوگرافی مهدی پاکدل :

متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ ، اصفهان
دیپلم گرافیک اصفهان ۱۳۷۶
انصرافی کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد تهران ۱۳۷۹
تدوین و دستیاری تدوین ده ها فیلم و مجموعه تلویزیونی
همکاری در استودیو پاکدل به عنوان مدیر هنری ۱۳۸۵
گرافیست و مدیر هنری ۶ دوره جشنواره تئاتر فجر ، جشنواره تئاترعروسکی و جشنواره تئاتر سنتی و آیینی
طراحی بیش از ۵۰ پوستر تئاتر

فعالیت های مهدی پاکدل :

تئاتر

* جنبش انفیه در کلکته (سیروس شاملو، ۱۳۷۶)
* ریچارد سوم (داوود رشیدی، ۱۳۷۸)
* سیاها (حامد محمد طاهری، ۱۳۷۸)
* بعد از مگریت (مریم مجد، ۱۳۷۹)
* دیر راهبان (فرهاد مهندس پور، ۱۳۸۰)
* پای دیوار بزرگ شهر (حسن معجونی، ۱۳۸۱)
* قهوه تلخ (شبنم طلوعی، ۱۳۸۲)
* روی زمین (افروز فروزند، ۱۳۸۲)
* بی شیر و شکر (مهرداد ضیایی و حمید امجد، ۱۳۸۳)
* همسایه آقا (حسین کیانی، ۱۳۸۵)
* می خوام بخوابم (رضا گوران، ۱۳۸۶)
* یرما (رضا گوران، ۱۳۸۶)
* ماچیسمو (محمد یعقوبی، ۱۳۸۷)
* خشکسالی و دروغ (محمد یعقوبی، ۱۳۸۸)
* اهل قبور (حسین کیانی، ۱۳۸۸)
* داستان یک پلکان (رضا گوران، ۱۳۸۸)
* نوشتن در تاریکی (محمد یعقوبی، ۱۳۸۹)
* حضرت والا (حسین پاکدل، ۱۳۸۹)

فیلم‌های سینمایی

* آبی (حمید لبخنده، ۱۳۷۸)
* ماجراهای اینترنتی (حسین قناعت ، ۱۳۸۲)
* ماهی‌ها عاشق می‌شوند (علی رفیعی ، ۱۳۸۳)
* شبانه (امید بنکدار و کیوان علیمحمدی ، ۱۳۸۴)
* مصائب دوشیزه (مسعود اطیابی ، ۱۳۸۵)
* مخمصه (محمدعلی سجادی ، ۱۳۸۵)
* دایره زنگی (پریسا بخت‌آور ، ۱۳۸۶)
* بدون اجازه (مرتضی احمدی‌هرندی ، ۱۳۸۹)

فیلم‌های تلویزیونی

* یک روز معمولی (حسن فتحی، ۱۳۸۲)
* گزارش یک اعدام (ابراهیم شیبانی، ۱۳۸۶)
* استخوان (فرهاد علیزاده آهی، ۱۳۸۶)
* ضامن (منوچهر هادی، ۱۳۸۶)
* دوباره بهار (راما قویدل، ۱۳۸۷)
* عزیزی که ناپدید شد (منوچهر هادی، ۱۳۸۸)
* هویت (مسعود فروتن، ۱۳۸۹)

مجموعه‌های تلویزیونی

* با من بمان (حمید لبخنده، ۱۳۸۱)
* مروارید سرخ (شاپور قریب و مسعود رسام، ۱۳۸۳)
* خاموشی دریا (حسین عاطفی، ۱۳۸۴)
* اولین شب آرامش (احمد امینی، ۱۳۸۴)
* ما چند نفر (فیاض موسوی، ۱۳۸۵)
* بی‌گناهان (احمد امینی، ۱۳۸۶)
* شب می‌گذرد (راما قویدل، ۱۳۸۷)
* گمشده (راما قویدل، ۱۳۸۸)
* ستایش (سعید سلطانی، ۱۳۸۹)



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما یاران همیشگی وبلاگ دنیا از این که این وبلاگ را انتخاب کرده اید از شما متشکرم.در این وبلاگ سعی شده تا از همه ی موضوعات مطالبی مفید قرار بگیرد.امیدوار هستم تا مورد پسند شما واقع شود و از شما دوستان تقاضا دارم تا نظرات خود را در جهت بهتر شدن این وب در اختیار من بگذارید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان
m


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 44636
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

فال امروز

Pichak go Up
تماس با ما
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت